Jak na věc


aeronet forum

Američané využívají Jižní Koreu jako most k Číně

    V další části článku jsou další bláboly – kauza Lídl, mateřská škola v Blatné, atd. Celým článkem se navíc jako červená nit vine „odporný čin“ MŠMT o povinné roční předškolní docházce pro děti. To, že je docházka potřebná, ví každý jen trošku zodpovědný rodič. V jednom, posledním, roku před nástupem do první třídy, se děti mnohému naučí. Nevěřili byste jaký je rozdíl mezi dítětem z mateřské školy a bez mateřské školy, kdy se o něj rodiče až tak nestarají. Ty rozdíly jsou propastné. Třeba jen rozpoznat barvy je problém, kreslit? problém, atd. Ale to jsem odbočil.
    indoktrinace >> soustavné získávání jednotlivců i skupin pro přijetí určité politické, nacionální, náboženské a jiné doktriny; násilné formy převýchovy v intencích určité stranické ideologie za současné blokády či bariéry objektivních informací
    Reportáž ČT o serveru Aeronet byla sice manipulativně podána, nemůžeme ale zároveň věřit slovům autora webu, protože je absolutně neprůhledný a jeho struktura fungování nám spíš naznačuje, že ať web provozuje kdokoli, má co skrývat. Web shazuje alternativní média, je vyobrazován jako odstrašující příklad a situaci ani nepomáhá fakt, že „Vedoucí kolotoče“ vystupuje ve Svobodném vysílači nebo ve Svobodném rádiu s měničem hlasu. Je nutno tedy konstatovat, že dokud nebudeme vědět, kdo přesně za webem stojí, budeme muset jej považovat za trojského koně.


Veteráni z irácké války varují: Pád Mosulu je předehrou…

    Zděšenému rodiči i autorovi článku „obrovsky“ vadí, že do mateřské, nebo základní školy za zády rodičů přijede 8 vysokoškolských studentů, kde stráví týden povídáním si na různá témata a kde představí svou kulturu, svou zemí. Osobně na tom nevidím vůbec nic špatného. Sám bych to rád poslechl. Autor v tom ale vidí „indoktrinaci“. Zajímavé slovíčko, což? Takové hodně frekventované. Jen v článku je použito 17x :))
    Ale k článku. Když pominu ten předlouhý název, tak v první větě jakýsi zděšený rodič kontaktoval redakci, aby upozornil na neziskovou společnost AIESEC („ajsek“), která je zaštiťována MŠMT a na školách nabízí multikulturní osvětový program s názvem Edison.
    Foto: Screenshot z Google Street View. Microtela Corporation sídlí v malém domečku v Houstonu. Pešl dělá jednatele její společnosti Megaton Media.
    Nevidím nic špatného na tom, když se děti seznámí s arabštinou, kdy se vyfotí s kouskem arabsky psaného textu. Co je na tom tak závadného? Dítě je zvídavé a rádo se pochlubí. Naprosto stejná fotka by vznikla i s ruskou, rusákem a azbukou. Ale to už autor nezmíní.
    Edison je jeden z mnoha projektů, které AIESEC organizuje. Ve zkratce jde o spojování mladých lidí odlišných kultur a národností, aby se seznámili se zvyky, tradicemi a situací z jiných zemí. Projekt je určen pro všechny stupně škol.


Saúdský program pro likvidaci disentu za pomoci USA odhalen

    Je mi opravdu líto, že paní Snopová považuje našeho kolegu na Slovensku za „hlavu“ AE News a že si myslí, že on je já, nebo že já jsem on. Náš kolega na Slovensku nám totiž jen pomáhá s bitcoinovými transakcemi a s bitcoinovým směnárnictvím. Reportáž lživě vyzněla, že si peníze nechává. Naše redakce nekádruje naše spolupracovníky, nezjišťujeme, kdo má a nemá exekuce. Ale naše bitcoinové transakce na Slovensku jsou naprosto bezproblémové od samotného počátku.
    Nedávno jeden z přátel na FCB nasdílel pamflet s názvem Rodiče, pozor! Tohle dělají neziskovky vašim dětem ve školkách a školách za vašimi zády, když jste v práci. A dokonce s podporou MŠMT! Netušíte, s kým budou od září chodit vaše děti do školky! otištěn na aeronet.cz. Odkaz mě zaujal ze dvou hledisek – médium, které ho šíří a následně jeho obsah. To médium je na FCB docela často citováno, obsah – uprchlíci – také. Výsledek? Ani jedno mě nepotěšilo.


Čubův plat rozšiřuje pavouka lobbingu za kanál D-O-L

    Pro zachování „neutrální a nezaujaté“ podstaty moderní žurnalistiky a také systémového uspořádání každý, kdo se snaží vyjádřit jakýkoliv odpor, spadá do kategorie „ruské propagandy.“ Ačkoliv šíření propagandy ruského státu nelze jakkoliv dokázat, mainstreamová média stále omývají příklad tří serverů – Aeronet, AC24 a Sputnik. Posledně jmenovaný je přímo financovaný ruským státem, server AC24 je sice transparentní, ale poskytuje okopírované informace z ruských médií nebo přeložené články z amerického alternativního tisku. Aeronet je daleko horším případem, protože je co nejméně transparentní, informace nekopíruje, ale jeho autoři s výstředními přezdívkami je přepisují do vlastních názorů a analýz a vnucují čtenářům názor, že jsou obětními beránky.
    Další zaujaté vyšetřování, tentokrát ve spolupráci novinářů týdeníku Respekt a pořadu České televize Reportéři ČT, odhalilo, že účty spravuje člověk, který dluží miliony, jménem Marek Pešl z jihočeského Branišova, jehož příbuzní o něm od roku 2003 neslyšeli. Jeho dům byl prodán v exekuci, protože dlužil mobilnímu operátorovi, o kus lesa prý přišel kvůli dluhu u zdravotní pojišťovny. Dále pak jsou na něj uvaleny další čtyři exekuce. Podvodné praktiky provozuje zřejmě i na SLovensku, kde jedná za schránkovou firmu Megaton media v Bratislavě.


Proč se Aeronet „přestěhoval“ do Trump Tower?

    Zaujatá reportáž neuvedla, že i když je Pešl jednatelem společnosti, společníkem se 100procentním podílem je americká společnost Microtela Corporation se sídlem v Houstonu. Pešl je patrně jen bílý kůň, protože sídlo firmy nevypadá na to, že by zde sídlila nadnárodní společnost. Megaton media podle rejstříku provádí následující činnost: vývoj softwaru ve smyslu autorského zákona; kupě tovaru za účelem jeho prodeje konečnému spotřebiteli anebo jiným zprostředkovatelům; zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu; zprostředkovatelská činnost v oblasti služeb; činnost podnikatelských, organizačních a ekonomických poradců; počítačové služby; služby související se zpracováním údajů; administrativní služby; reklamní a marketingové služby; pronájem nemovitostí spojený s poskytováním jiných než základních služeb spojených s pronájmem; pronájem nemovitostí; přípravné práce k realizaci stavby; uskutečňování staveb a jejich změn; dokončování stavebních prací při realizaci exteriérů a interiérů.
    Ať už Aeronet provozuje Pešl, Rohály nebo někdo další, složitá organizační struktura webu dokonce i představitele alternativních médií nutí se ptát, kdo doopravdy server provozuje. Články jsou složeny převážně z informací přebraných z ruských médií, doplněny „zdroji autorů,“ skandalizovány senzačními názvy a následně dobře propagovány. V jistých aspektech se názvy článků podobají těm serveru Protiproud dlouholetého spolupracovníka Václava Klause Petra Hájka a serveru Parlamentní listy, na jehož platformě Hájek funguje.
    Respekt uvádí mimo jiné : Zatímco seriózní novináři musí informace ověřovat, Aeronet.cz je vytváří. Tohle je hodně podstatná informace a všichni čtenáři Aeronetu by si ji měli uvědomit a k informacím tak i přistupovat (pokud tedy už musí něco podobného číst). Nezanedbatelná je i informace o vyhrožování, pokud se někdo o pozadí Aeronetu zajímá.


Nejedlý: Veřejně pro Zemana, neveřejně pro Topolánka?

    Web s dnešním obsahem vznikl v roce 2014. Majitel domény a vydavatel je skryt pod firmu Domains by Proxy z Arizony, stejně tak důsledně tají jména redaktorů a adresu redakce. Telefony do redakce jsou nefunkční. Majitel, vydavatel, či kdo to je reaguje pouze na e-maily a podepisuje se zkratkou VK, nebo jménem „vedoucí kolotoče“. O web se zajímali jak redaktoři Respektu , tak i České televize pořadu Reportéři ČT. Článek v Respektu najdete zde, reportáž z ČT pak zde.
    Aeronet. Ani nevím proč, ale už od pohledu mi ten název připomínal Rusko. Snad mi to připomínalo aeroflot, či co. Trošku jsem googlil a ejhle, opravdu Rusko a ruská propaganda v krystalické formě. Když se podíváme na wikipedii, pak:
    Aeronet.cz (nebo také AE News) je anonymně provozovaný zpravodajský internetový server publikovaný v českém jazyce. Podle vlastní charakteristiky autorů jde o „nezávislý internetový zpravodajský portál připravovaný českými a slovenskými krajany žijícími v Nizozemsku, Rusku a v USA“, resp. „ústřední server mediálního odboje v České republice“. V jeho obsahu ovšem převažují těžko ověřitelné zprávy a spekulace. Bezpečnostní informační služba označila v roce 2014 ve svých zprávách Aeronet.cz za zdroj nebezpečné ruské propagandy. Příspěvky na těchto stránkách jsou většinou nepodepsané a jejich zdroje obvykle anonymní, ale jejich zaměření je většinou jednoznačně proruské. Není zřejmé kým je tento web financován.


Opilec, hysterka, lhavost bájivá. V politice je psychopatů…

    Nechápu, kde autor vidí oné soustavné získávání jednotlivců. Jsou tam proboha týden, u dětí jsou jejich vysokoškolsky vzdělané vychovatelky, učitelky, které mohou kdykoli zakročit. Navíc děti jsou zvídavé a ptají se, tj. o všem se zmíní i doma, kde to s nimi rodiče mohou probrat, dovysvětlit čemu nerozumí. Kde vidí tu násilnou formu převýchovy? To už je úplně mimo.
    Zkrátka – článek dělá z komára velblouda. V žádném případě netvrdím, že je všechno růžové, problémy nejsou. Ale taky netvrdím, že jsme ve válce, že válka je na spadnutí, že nás muslimové sežerou a kdoví co ještě. Pravda je někde uprostřed a čas ukáže, zda se více naklonila k první nebo druhé skupině. Teď je potřeba používat mozek a nenechat si vše nabulíkovat.


Potvrzeno: Tvrdík jedná za Ministerstvo průmyslu a obchodu

    Příběh je pořád stejný. Aeronet šíří ruskou propagandu, je nebezpečný pro lidskou hlavu a využívá nálad nespokojené veřejnosti. Když k tomu ještě přidáme fakt, že nemáme absolutně ponětí, kdo jej provozuje, jde o dokonalý bestseller a lacinou potravu pro zkorumpovaná média. Parádním příkladem jsou dvě vyšetřování. Jedno provedl v dubnu týdeník Respekt, kdy odhalil, kdo vlastní dispoziční práva k účtům serveru. I když tyto informace byly patrně získány prozrazením bankovního tajemství, což je trestný čin, stopy vedou do Havířova za člověkem jménem Marián Rohály, který příhodně nemá ponětí, kdo vlastně server provozuje. Tvrdí, že se k Aeronetu dostal přes sociální sítě...Ale jen tak má přístupová práva k účtům, na které se zasílají peníze na web.
    Jako příklad školy je uvedena základní škola Oldřišov, kde má (mělo) být 6 zahraničních studentů z Číny, Jordánska, Taiwanu, Indonésie, Gruzie. Čili nám hodně vzdálené kultury. Většina lidí se ve svém životě do takové země nemá šanci ani podívat, natož se s ní seznámit. Autor útočí na city tím, že zmiňuje zahraniční hosty z okolních zemí – ty v projektu neuvidíte. Ano, Německo, Rakousko, Polsko má odlišnou kulturu, ale nijak závratně odlišnou. V médiích se celkem pravidelně objevují o nich zprávy z různých oblastí. Ale zkuste si v našich médiích najít zprávy např. z Jordánska. Myslím, že najdete žádná celá nula prd. Zprávy se objeví jen v případě velké katastrofy, ale to určitě není o tom jak tam lidé žijí, jaké mají zvyky a pod.
    Nemáte munici? Prosím. Pokud někdo k článkům se skandálními titulky, přidá masivní zveličování a uvede fiktivní sídlo, neměl by se divit, že skončí na seznamu „fake news,“ protože na tohle přesně establishment čeká. Ano, opět se bavíme o…


Bernard Henry Levy volá po vytvoření Kurdistánu

    Dle dostupných zdrojů na internetu se jedná o studentskou neziskovou nepolitickou organizaci, která vznikla v 30. letech minulého století, jejíž základní myšlenkou byla vzájemná výměna informací o různých programech a školách (zpočátku se jednalo pouze o školy specializované na obchod a ekonomiku). Jedním ze zakladatelů a prvním prezidentem organizace byl mimo jiné i Čech Jaroslav Zich. V současné době pomáhá mladým lidem rozvíjet leadership. Zapojuje studenty a absolventy do mezinárodního výměnného programu a pomáhá tak rozvíjet jejich profesní kariéru a osobnostní rozvoj. V České republice za ní krom zmíněného MŠMT stojí řada předních českých i mezinárodních firem (KB, Amazon, Forbes, ČSOB, ČEZ, Johnson&Johnson, O2 a další), univerzit, měst, a dalších. Nejde tedy o o žádnou pokoutnou organizaci, jak se článek snaží naznačit.
    Netuším, zda autor zná význam toho slova. Možná. Jeho frekvencí mi ale připomíná naše úředníky, ti také pokud zaslechnou nový termín, vkládají jej do každé druhé věty, i když tam samozřejmě nepatří.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00